Tuesday, October 13, 2009

cranzy frenzy

this entry is dedicated to my beloved BESTfriendsFOREVER out there.. im missing them so much..missing us like crazy and missing all the moments we're together...those in my top list are:
azie
inaz
zue

here goes the story...

it all started in 2004.. aku dapat 1 bilik ngan inaz and also a'a (abaikan..hehe) .at dat time, aku so-so je ngan inaz coz aku ade bf (bes & boy friend) from my former school.. but when time went by, my relationship with both my bf berantakan and ribut bangat which left me all alone.. mstu la inaz came in my life...ktrg sesame civilian which made me clang to her almost all the time.. ye ar, aku mmg lost faith sket after being ignored by my besfren yg also civil yg mmg ktrg cam belangkas g sane sini.. sampai kan at dat time, lecturer pun detect aku n kwn aku tuh gado..ceh.. inaz, u r really my saviour bebeh..


then camne azie and zue leh came into the pic too?? hehe


well, azie and inaz actually 1 skolah mase form 1 till 3... so, kire nye bile dpt masuk utp blk nih, reunion la...then zue tu plak 1 skolah ngan azie ms form 4 to 5 and also jd rumet azie ms mule2 msk utp.. and mereka ber'3 dok melaka...inaz slalu la ajk aku g lepak blk drg, makan2, gosip2 and even hang out mane2 ntah aku pun da lupe..so, aku ms tuh mmg cam melukut di tepi gantang or cam debuan yg menanti ditiup angin.. sgt fragile~ T_T

im lucky to find them at dat time coz eventually my so-called besfren tu suddenly dpt offer ke overseas..so, here i am, all alone if i were still befriend wif her kan, kan..?!.. =p


so, that was the beginning of our great friendship..full of laughters and tears (a bit..hehe). 5 tahun woo ktrg stick to the same roomate.. tabah kan..huhu~


seyesly, aku sgt rindu kamoo2~

7 Comments:

  1. Anonymous said...
    terharuuuuuuuuuu.... miss u toooo!!!
    AsmaFarah said...
    wah..my silet reader has spoken.. hahah... muah3~
    Anonymous said...
    mcm la ko tau aku sape kn...
    AsmaFarah said...
    auw..auw~~~
    hahha
    kay-N said...
    sobs..farah xwindu aku~~cedey2!!
    AsmaFarah said...
    hahaha

    dah ar kN, ko tuh asek munir je..ade aku kate pape...

    =p
    Anonymous said...
    alaaa~

    zue inaz azi jer ke??

    why am i always left alone outside the picture??

    A.L.W.A.Y.S

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates


ShoutMix chat widget