Wednesday, August 12, 2009

XPDC Gunung Berembun

Theme: XPDC Cinta Alam
Date: 7-9 August 2009
Venue: Gunung Berembun Cameron Highland



Guide ktrg mmg bes, mountain climbing tapi bwk peralatan memasak cam nak wat kenduri seminggu... credit to abg ayen (yg pkai bj oren tp mulut blue semacam tuh..hehe) ...yg berjaket merah is my abg zul n yg jaket cream is the pegawai dari jabatan belia dan sukan yg sgt2 sempoi beb..



Exploring the mother nature is such a pleasure for me... hutan nih bes sgt2... made me smile all d way~ x caye??tgk pic aku, kemain berseri2 lg tau...haha..


this is at the top of Gunung Berembun. Alen (yg pkai bj hijau n cap merah tuh) is our guide mase nek gunung.. n aku (yg pkai bj biru n cute2 tuh) is d sweeper, jage org2 yg lembab n cramp d belakang... sgt mencabar mental aku..hadoyai~ (x berpeluh kot, jalan jap, stop... hampeh~~) tp bes sbb dpt amek2 pic..hahha


disebabkan ni blog aku, so, ske ati aku la nk letak pic aku byk2..heheh.. berikut adalah penerangan bagi gambar2 d atas..
1. aku dan bebudak camping..
2. aku dan turnips yg besau gile..
3. aku dan akak ipar tercintak..
4. aku dan resort penginapan 3 hari 2 malam..


note: aku ske nek gng! aku nk nek gng! gng gng gng! ^______^

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates


ShoutMix chat widget