Monday, July 20, 2009

Gosip2 First Day

date: 19 july 2009
venue: V5-G

ketuk2 tingkap umah bwh yg tgkp ade wrapping paper lurveee~ =p

me: jana..aku da sampai..
jana: farrrr.. (gaye gedikss)
iday: farah...naik2~ (mke ngantuk2 br bgn tido, tp smgt je jerit2)
jana: far, nk aku tlg ke??
me: mmg ar!! hahhaha

sesi gotong royong angkat2 brg~

me: jana, cpt trn, aku ade gosip!!
iday: ape2?!! (asal gosip..pantas je...)
me: awek S**i* (gaye bisik, komot2 mlt je, x kuar suare..)
jana: hah?! ape2??
iday: awek S**i* (gaye bisik, komot2 mlt gak, x kuar suare gak..)

-senyap- si dia yg di perkatakan tgh lalu dpn ktrg

"hahahahah" <--- smua tergelak2 sakan coz td cam tahan nafas jer smua~

iday: eh, btul ke awek S**i* tu?
me: ha ah..ye la wey...aku da jmpe drg kat k***i* td..
jana: eh, seyes? mane2??aku nk tgk skali lg...
me: ko neh...jap lg die trn blk.. (smbl jengok2 level ats)
iday: wey, ade lg ke brg neh..
jana: jom pure2 angkat...cpt2..pure2 je..hahah
me: hahah...da xde..nih je..xyah ar angkat lg..tunggu ar dulu..
iday: hish krg neh, cpt la..ish,mane pompuan tuh.. (ingatkn td nk mrh sbb sebok gosip dr angkat brg..)

pure2 pilih brg nk angkt..si dia yg di perkatakan tgh lalu dpn ktrg skali lg

iday: eleh, biase je aku tgk..ntah pape tol..
me: ha ah..eh, die mmg free hair ek?
jana: ntah, ye kot...rmbt x canteq pon (ngutuk smbl mate juling2 jeling)
me: ha ah...kaler merah tu beb...patut ar **A* kne dump dulu, rmbt x merah kooot...
jana: ha ah kan far....

"hahahahah" <--- smua tergelak2 sakan smbl semput2 angkat brg~




p/s:

1) cerita di atas tiada kena mengena ngan yang sudah mati namun terkena mengena ngan yang masih hidup..

2) semoga watak yang terlibat xkan baca blog neyh...hahhaahah


^_^v peace~~~~

11 Comments:

  1. kay-N said...
    hish! pe entry cte sal ngumpat neh..xsenonoh ah farah!hahaha..

    pssstt :sape2???
    AsmaFarah said...
    hahahaha....sile kan meneka.. saje aku wat 'star' kat huruf2 yg korang ssh teka...hahah
    kay-N said...
    hish u noe me farah..
    aku bkn kaki gosip cm korang..haha..
    bajet baek!
    AsmaFarah said...
    noe u..tgk, aku umpan ngan cite nih..tros ko nk terjerumus ke dlm kancah gosip ktrg neyh..hahah

    nway, gosip ini msh hot...sape x bace blog aku, mmg xtau..hahahha
    Unknown said...
    oit... aku ta pedulik! pm aku skang dan bagitau sape gerangan org nye? hahahaha
    AsmaFarah said...
    krg xpat teka ek...kaman2..

    hint: pompuan yg kne dump is one of our fren..hahah

    krg neh mls tol berfikir neh...
    kay-N said...
    wow..sape tu farah??my fren ke??r u sure????hahahaha..nape die jd kwn aku lak..btoi ke neh..
    AsmaFarah said...
    **A* <---ni kwn kite,bkn fullname neyh, name pggln jer...kamon2 u guys...nmpk sgt da lupe kawan.. =p
    Unknown said...
    shit2!!!! farah aku na demam ni~~ cepat r ckp!!!
    Unknown said...
    HAH!!!! aku tau!!!! hahahah... nampak ta effort aku meneka?? gotcha!
    AsmaFarah said...
    ahahahha....anda da tau? sile pm or msg name nye..meh aku confirm kn..heheh

    (gumbira kan dpt teka...br ar thrill..hahah)

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates


ShoutMix chat widget