Thursday, July 2, 2009

Wanna b a cat~~

what did i do today??hmm..i've been watching my cats..n been dreaming of being a cat one day~ hahaha....i'm crazy? so what~ =p

being a cat is so much fun n less pressure...they juz eat n sleep..A LOT!!!! 'sigh~ i can't do dat...

nway, below r 2 out of 7 of my cats...xley r publish all of them..kang drg saman malu me for using their pics in my blog..ahakss~

This is Shiro..n she's pregnant ok..looks tired maa~ ^_^



This is Cumi...the craziest one..always meow2 d whole day n nite.. likes being in d house a lot.. my faveret one..she likes manje2 wif me...feel like someone still loves n cares on me..hahah


so...what do u think??bes kan jd kucing...hehe~

2 Comments:

  1. yatie said...
    org slalu kate nt amek gmba kuceng time tdo nt kuceng tu mati....aku da saksikan byk jugak la kejadian2 sebegitu...huhuhu...bek ko delete..sj je nk cuakkan ko!!!hahaa..

    btw farah aqil' daniel comel la...n lg 1 ape ek?alif ape??kim slm dorg!haha
    AsmaFarah said...
    yeke...mati pun xpe ar...da ramai sgt..skang 2 ibu kucing tgh preg. ank sape ntah..seske ati je umh aku jd tmpt maksiat kucing..hahah

    'aqil is my faveret 1..waa...mis him..his lil bro is alif danial...

    ko x tgk lg my 3rd nephew..oso cute maa...~ jeles aku ngan abg2 aku.. =(

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates


ShoutMix chat widget