Monday, July 6, 2009

my day

hmm..nothing special happen today...jeeez,im bored...dowhhhh~~~~~~~ so..juz to update a bit about my new routine as a fulltime housewife..
---sila hubungi saya untuk mendapatkan tips menjadi surirumah yang berjaya---
MORNING:
9am - bgn pg (terpakse coz mentari memancar ke dlm bedroom ku..hadei~) n tros mandi.oh ye,da bgn sbh awl2 lg k~
10am - after checking my email n fb, tros masuk dapur, basuh las nite nye dishes n prepare break1 for my bro n me.
11am - kemas2 umah...arrange newspapers n books yg ntah sesape yg ske bace tp x reti2 nk simpan kat rak smula...*sighhh
12pm - kuar g wet market n buy some fresh meat, chicken or fish n also veggies untk dimasak for lunch n dinner..
EVENING:
1pm - dok lepak kat dapur sambil mencube skill2 baru in creating new recipes..n owh,i'm so good in mixing stuffs n yet my 'meals taste great' <--- x caye, tanye my family..hahahah
2pm - fetch my mother n lil' sis kat school..then mkn2 sambil mama gosip2 hal cikgu2 kat her school.. =p
3pm - tgk tv..if xde cite bes, usha fb..if xde update pape, lepak kat youtube je la..tgk raja lawak ke..kelab pop ke...at least, bole la gelak2 jugak... ^_^
4pm - waaa....zohor2... slalu je smyg kol 4 coz x prasan..or maybe it's too hot right here...n im so lazy to move.. <--- yg ni slalu kne sound ngan mama..huhu
5pm - kluar again to buy pisang goreng, keropok lekor n also young coconut drinks... aku mls actually but my lil' sis n lil' bro la yg bsg2 nak makan tu, makan nih...
6pm - hav an evening walk wif my cats..huhu...bese nye drg ngikut me g umah my granny yg about 50meter je from my house...
7pm - ..waa......smyg asar..hampeh..kne sound lg ngan mama...hadei..after dat, pening nk pk ape ntah nk masak for dinner..end up making meals yg hmpr menyerupai tgh ari td punye..=p
NIGHT:
8pm - having family dinner sambil tgk berita...ni wajib neh..kalo x, kne laser ngan mama coz x amek port pasal worldwide nye news.. lalalalala~
9pm - usha smua channel, cari movie yg bes2...layan jer laa...
10pm - still tgh lyn movie td..hehe
11pm - borim2...g kaco my bro yg tgh men dota or g kaco my sis yg tgh wat homework..waaa... rindu nye zaman remaja ku...isk3~ T_T
12pm - texting anyone juz to make me sleep..hahahha..ni agak bongok sket, coz aku akn terlena jika dan hanya jika b'men sms.. lolololo~
--END--

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates


ShoutMix chat widget